نميدونم چجوري ديوونت شدم....
نوشته شده توسط : sara jooon

توي اين لحظه ي خالي

تو ي اين اتاق خلوت

انگاري كسي رسيده

كسي كه خاطره هامو با خودش اين جا آورده

انگاري 22 ساله پنجره بارون نخورده

دوسِت دارم لبالب

 ميسوزه عشقم از تو

پر ميشم از اسمت

تو هر ثانيه هر شب

 

من نميدونم چطور شد

من چجوري دل سپردم

من فقط ديدم كه چشماش پره بارونه و خواهش

عاشقونه منو برده

تا ته حس نوازش

 

تقديم به نفسم كه اگه نباشه ممكن نيست منم زنده باشم

دوست دارم امير جون

 





:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 104
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : 14 شهريور 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: